Powered By Blogger

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Ταξίδι.

Ταξίδεψέ με σε ωκαιανούς,
σε μαγικούς προορισμούς,
εκεί που το σώμα δεν μπορεί,
σε μέροι που ο νούς μου έχει ονειρευτεί,
εκεί που των άλλων πιθανόν να μην θέλει,
ανάμεσα σε άγνωστες δυνάμεις να βρεθεί.
Να αναζητήσει την αλήθεια,
που άλλοτε είναι πικρή
και άλλοτε κρυφή, τόσο κρυφή που δύσκολα κάποιος την ανακαλύπτει.
Ταξίδεψέ με σε αλήθειες που ποτέ
απο ανθρώπινο στόμα δεν έχουν ειπωθεί. Δως μου δύναμη να συνεχίσω να περπατώ,
έστω και να μπουσουλώ, μου φτάνει.
Έχω μάθει και το λίγο να εκτιμώ,
την λέξη από τον εχθρό, στο κενό δεν την πετώ. Την φυλάσσω, μέχρι μπροστά μου να την ξαναβρώ.
Ταξίδεψέ με εκεί που βρίσκονται τα θέλω τα δικά μου
αλλά κ τα δικά σου.
Εκεί που τα πρέπει των άλλων δεν έχουν αξία,
εκεί που η πραγματικότητα χάνει την ουσία
και ξεκινά η συνουσία δύο μυαλών, δύο ψυχών.
Μιάς καρδιάς χωρισμένης σε δυο κομμάτια.
Εκεί που μπορεί η αγάπη να ενώσει ολόκληρου του κόσμου τα παλάτια.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου