Powered By Blogger

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Ερωτά μου.

''Ερωτά μου,
μικρή ψυχή, αδερφική
και του ονείρου πλάση μαγική.

Όσες ζωές και αν περπατήσω,
τα θέλω μου να ξέρεις,
όλα θα στα χαρίσω''.

''Ερωτά μου,
μικρέ μου φίλε και χαρά.
Θέλω μαζί να ζούμε τα βράδια,
εκείνα τα αξημέρωτα.

Μόνος δεν ωφελεί να ζήσω,
μόνος στα χέρια το χαμόγελο,
δεν μπορώ να το κρατήσω.
Ούτε τις χαρές να τις δω καθαρά,
δίχως τα δικά σου μάτια τα αλήτικα''.

''Ερωτά μου, κρυφέ,
του ταξιδιού μου φίλε ανέλπιστε.
Τα μαγικά μονοπάτια της ψυχής,
μαζί σου θέλω να τα εξερευνήσω.
Και την εικόνα της φλογερής σιωπής,
με ένα χάδι σου απλό να την παρατήσω πίσω.

Γιατί το ταξίδι της ζωής,
μόνος να το ζήσεις δεν μπορείς.
Και όσα τα μάτια μας αντικρίσουν,
πρέπει να τα μοιραστούν, απλόχερα να τα χαρίσουν''.

''Ερωτά μου, γελαστέ εσύ ανθρωπέ μου.
Όσα θα έρθουν και όσα θα ζήσουμε,
να είσαι σίγουρος,
πως στο τέλος θα ευτυχήσουμε. 

Γιατί στο τέλος πάντα η ομορφιά επιβιώνει.
Δεν ζητά πολλά, μόνο ότι η καρδιά δεν σκλαβώνει''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου