Powered By Blogger

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Το κλουβί.


Κλεισμένος μέσα σε ένα κλουβί ,

μαζί με εμένα κ οι σκέψεις ,

φυλακισμένες ,

βαθειά ριζωμένες,

σε φαντασία κρυφή .

Θέλω να βγω,να ζήσω,να δώ,

τον κόσμο πως αναπνέει ,

πως κοιτάει ,για που τραβάει .

Μπορεί να μην τα καταφέρω

αλλά αξίζει να προσπαθήσω .

Κλεισμένος σε αυτό το κλουβί ,

μαζί με εμένα κ τα ιδανικά μου ,

ψυχές που αγαπώ βρίσκονται μακριά μου,

μα δεν μπορώ να λύσω τα δεσμά που με εγκλωβίζουν ,

κ τα θέλω μου αλύπητα βασανίζουν . Προσπαθώ ,χτυπώ,φωνάζω ,

μα μονάχα ακούω την ηχώ,

φτωχή πίσω να γυρνά ,

χωρίς κάτι χαρμόσυνο να κρατά .

Σε λίγο κ αυτό το λίγο που μου έχει απομείνει ,

μέσα μου να σιγοσβήνει,

θα αρχίσει να ανατέλει,

το μυαλό ας μην το θέλει ,

μα η καρδιά έχει πλέον αποφασίσει ,

τα όνειρα που έχτισε, να γκρεμίσει ,

γτ πίσω από το κλουβί ,

μπορεί ο ήλιος να φανεί ,

μα ένα χάδι ένα φιλί ,

κανείς να στο δώσει δεν μπορεί !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου