Powered By Blogger

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Μεγάλα λόγια.


Τα σχέδια μου για την ζωή σε άλλους τα είχα εναποθέσει ,
ώσπου ένα πρωί , πήρα ένα μολύβι κ μια κολλά χαρτί
κ άρχισα τα όνειρα μου να αποτυπώνο πάνω εκεί .
Σαν παιδί άρχισα να ζωγραφίζω
γιατί το μυαλό μου με άσχημες εικόνες ποτέ δεν έμαθα να το γεμίζω ,
ελεύθερη η σκέψη μου κ οι εικόνες χιλιάδες ,
ότι αρνητικό καταστρεφόταν από τις συμπληγάδες ,
τις οποίες είχα τοποθετήσει κάπου ανάμεσα στην καρδιά κ το μυαλό
να μην ανέχεται η ψυχή ψέματα χιλιάδες ,
κ αν καμία φορά περάσει κάποιο από αυτό ,
σίγουρα θα ναι για καλό ,
γιατί στην ζωή δεν είναι δύσκολο να κάνεις τον έξυπνο αλλά τον χαζό ,
έτσι την τελευταία πινελιά πριν προλάβω να βάλω ,
γτ υπάρχει το ψέμα στην ζωή προσπάθησα να καταλάβω ,
ένα δάκρυ κύλησε δίχως να το προλάβω ,
ήταν το παράπονο για ότι είχα ακούσει από τους τόσους ανθρώπους ,
που έδειξαν να με αγαπούν,
μα στην ψυχή δεν είχαν τρόπους ,
πέφτωντας εκείνο κάτω στην γη ,
έτσι κ η υπόληψη μου για εκείνους είχε χαθεί .
Να βασίζομαι στα πόδια μου αποφάσισα
δεν δίστασα,
συνέχισα , σκόνταψα ,
μα εκτίμησα πιο πολλά ,
πλέον με τα λίγα κ αληθινά
έμαθε να ζει η καρδιά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου