Powered By Blogger

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Οδός άνθεων.


Έχω ώρες να κοιτάξω τον ορίζοντα κ να χαμογελάσω.Έχω μέρες να σκεφτώ το μέλλον κ να χαμογελάσω .

Έχω μήνες που προσπαθώ τον εαυτό μου με ψευδαισθήσεις να ξεγελάσω.

Πάνε χρόνια που το ιδιόμορφο κατεστημένο έχτισε μπρος στα μάτια των γονιών μου

ένα μαύρο τοίχος ,

πάνω σε εκείνο το ξερό τσιμέντο φύτρωσε

η αλαζονεία, το μίσος, η καχυποψία , η πονηριά, η έχθρα (εμφύλια κ μη )

κ όλων των ειδών οι ρατσισμοί .

Μπορεί όμως να πέρασαν αιώνες μα δεν ξεχνώ τα ξεθωριασμένα αλλά χαραγμένα στις μνήμες όλων μας

γράμματα της ιστορίας, μέσα απο τα οποία ζωντανεύουν κ μιλούν οι αρχαίοι φιλόσοφοι ,

εκείνοι οι απλοί μα τόσο σημαντικοί άνθρωποι ,

με εκείνους πορεύτηκε ο ελληνικός λαός ,

εκείνους είχε πάντα ως πρότυπα

κ τα λόγια εκείνων θα ξαναεμπιστευτεί για να δει έναν ορίζοντα πολύχρωμο κ σχεδιασμένο όπως ο ίδιος επιθυμεί

κ όχι όπως το διεφθαρμένο κατεστημένο επιλέξει .

Όπως είχε πει ο Πλάτωνας ο κόσμος θα αλλάξει όταν οι φιλόσοφοι βασιλεύσουν

κ οι βασιλείς φιλοσοφίσουν ,πόσο μεγάλη φράση αιώνες πριν .!!!

Πλέον μπορώ να πω πως η ιστορία είναι εκείνη που μπορεί να μας βγάλει απο το αδιέξοδο ,

βοηθώντας μας παράλληλα να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι αποφεύγωντας τα λάθοι των προγόνων μας .!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου